JOM KLIK2...

Tuesday 3 January 2012

kau selamanya !!



hari ni tiba2 rindu kt seseorg !!
ermm =(
lame dh xjumpa dia..
dulu setiap hari, setiap jam, setiap minit,n setiap saat dia ada depan mata (tp bila kt sek jela ) hehe
tp skrg.. nk jumpa kne tgu cuti sem la..
harapkan cuti hujung mgu mmg xla kn..
si dia tu study kt ipt di Pantai timur.. so mmg jarang la nk balik rumah bila cuti sikit ni..
yela rumah kami ni kat utara semenanjung..
jauh kot nk asyik balik je..
ohh.. lupe nk gtw.. kami ni satu kg...


opsss.. sebelum aku merepek lg berjela, nk gtw ni..
si dia tu bestfriend aku laa... sejak tadika kott !!
pastu kitorg sama sekolah sampai lah f6..
korg bole imagine x bape lame tu ??
klu pndah sek pn mst same2..
dh mcm kembar lak aku rase.. hehe
tp serius ckp... klu korg tgk penampilan aku ngn dia, agak mcm lgit ngn bumi la gk..
but, tu sume bukan penghalang utk kami jdi bestfriend !!!
kami selesa je ..
dh xheran ngn kekurangan masing2.. walaupun salu gak la bercanggah pendapat...


pape pon..


" heii Aina.. time2 exm mcm ni aku rindu kot kat kau.. salunye kau la yg selalu cuak suruh stdi, pastu selalu egtkan aku bawak mcm2.. pensel la, pen la, slip la.. egt kn jgn lambat la n segala bagai yg penting laa kn"..


mklum lee.. aku ni careless skitt.. pastu suka sgt buat bnde last minute.. mane x kelam kabutnye.. hehe




~~ kau selamanya bestfriend terbaik aku !!! (tp bestfriend baru pn terbaik jugak) ~~

No comments: