JOM KLIK2...

Monday 11 June 2012

.......................

ahha.. kali ni nk mengarot pasal ape eh ?? 
*hamboii , sempat lg kau nk buat onar kat sini ye . esok exam tau !!! tp sumpah paper ni gila malas nk studi . knp ?? nth la.. persoalan tu yg aku dh pikir sejak subuh semalam tuh (pehh, korg nampak x ?? nampak x penipuan yg cube terjadi ni ) padahal subuh semalam xpikir ape2 pun... haha.... kejap lg dh nak cuti sem.. pastu lepas raya baru start sem baru . tak tahu kenapa , tapi aku dapat rasa yang sem depan x kan sama dengan sekarang ! cite pasal rase2 ni kn ,
      td aku terjumpa blog sorg budak ni.. dulu mase tgk muka dia , aku asyik tertanya2 je . sbb aku dpt rase sesuatu . walaupun x dek simbol  "?" atas dahi dia . ditambah dengan personality dia tu , tp serius aku jadi curious !! n bila dh baca blog dia , ternyata tepat sangkaan aku. dia seorang yang pememdam rasa dan sentiasa peka tentang sekeliling. *hhaaha.. apa yg aku batak sgt ni .. biasa la tu manusia kn ... personality berbeza2.. kalau same robot namenyee.. tak gitu ??

No comments: