JOM KLIK2...

Sunday 16 December 2012

vlog

assalamualaikum..
hello n selamat malam  selamat pagi ..
hahahahahhahahha *ok, gelak puas-puas dulu sebelum cerita.
tgk tajuk kat atas tu ...
sebenarnya aku nak cerita pasal sorang member aku ni.. perangai yang pelikk..
baru dua hari aku tinggalkan dayasari ni. tp macam-macam dah jadi. lepas tengok cinta Vlog, F (bukan nama sebenar) ni terus jadi ketagih nk ber vlog.. erkk !! dah pulak tu, cerita+mengutuk "kawan-kawan" dia. TERmasuk aku pulak tu.. depan-depan lagi..pehh, memang kami gelak guling-guling la.. kelakar bebb.. lagi2 bila tengok ekspresi muka dia. #onewords.. POYO!! hahahaha *ampunnn kakakk :)
actually aku pun tak pernah tgk movie tu.. tapi disebabkan kejadian tadi tu, aku terus download..HAHA
tapi, tak tau la bila nak tengokk.. ok lah, mau tidurr ... 

ni la teraju utama filem ni







*if korang pun tak pernah tgk movie tu, boleh lah pergi sini :
 cinta vlog http://www.youtube.com/watch?v=0BZbMU_1T-Y


No comments: