JOM KLIK2...

Monday 10 September 2012

here again

haiii ..
uhukk,uhukk,uhukkk ...
 pehh sampai terbatuk2 habuk punye pasal . lame sgt xbukak le katekn.. hehehe (gelak dgn penuh tertib tu ) ok , harini 10/09/2012 aku ada balik dh kat DAYASARI ni lg .
 ape tu , mknn ke ?? .. haipp !! bkn la .. nama kolej . tp bkn dibiliik yg sama dan blok yg sama . nk tau knp . sbb ada mber aku ckp blok aku yg lama tu keras skit ( tp mmg ye pn ! kn bgunn tu buat dri simen n bata . haha ) ok2 ,sambg balik .. tp aku caya xcye je .then mlm yg 1st aku sampai tu , ada le pulak junior histeria ke ape nth kt blok lama aku tu . terjerit2 bagai . terus aku buat kpts nk dok blok A ni .. hahhahaha ... see , korg perasan x sesuatu ?? ho lee , npk sgt aku ni penakut ! tp jgn slh anggap , aku takot sikit2 je sbnrnye . hehe .. so ,skrg sahih le sudah aku menginap kt blok ni buat 1tahun .
sepanjg 2hari aku kt cni , satu benda yg aku perasan . blok ni mcm xberpenghuni je kot *ofkoss floor aku ni yg utamanye . sbb ?? senyap sunyi je weii !! klu aku kua bilik tu , boleh perasan yg bilik aku ni je yg ada bunyi lagu . ha , tu yg kami (aku + rumet) decide nk pasang je kuat2 !! hahaha .. jahat kn . pastu bile time magrib pulak , bilik air tu ok je .kalau kat floor lame aku tu , hehh kompem bilik air jem .ramai yg nk mandi .sampai kena tgu turn . *bkn la bermakna org2 kt cni xmandi ye !! haha .. lps aku pikir n siasat sikit2 , hehe rupenye baru aku terperasan yg kt floor ni byk bilik senior . so , tu yg org xramai . yela ,klu bilik senior , 2org satu bilik . junior lak 3org . tu yg sini jd xramai org .
tp honestly , aku sgt sgt sgt sgt .... berpuas hati dgn bilik baru ni ! :)

No comments: