JOM KLIK2...

Friday 28 September 2012

antara keterlupaan atau kebiasaan ?

assalamualaikum ...

nyaman malam ni kn ? *opkos la dh kau bukak tingkap seluas alam nu ha !
yela , td panas mehh . baru lepas turun bawah g cuci baju *kali ni mesin je . hihihi

ok , cakap pasal cuci baju ni , haishh angin pulak aku rasa . yela , korang nk tau x , manusia-manusia kt floor aku ni nth dh kenapa nth sume pakat-pakat xsuke angkat baju kt ampaian . even baju tu dh KERING ! "ok , mmg diorg je kn yg nk jemur baju"

habis tu baju aku yg otw nk siap tu nk sidai kt celah mane , kt pintu bilik diorg ? atas katil diorg ?? haishh , thats why la aku bengkek je ni . part paling aku heran , ada antara baju2 tu yg dh bersidai 3hari kott . xkn xkering2 lg cik piah oiii *suke suki aku je petik nama org . ampun cik piah ! haha
klu nk ckp xkering lg , mmg membohong bin menipu la kn . seingat aku dlm 3hari ni kat sini elok je panas lit-lit .

haishh ... aku pn xtao la nk definisikan perangai diorg ni sbg ape . mmg betul2 lupa or mmg dh terbiasa biar baju2 diorg berpanas berembun berhari2 ...



jatuhkan baju org yg xreti nk angkat 2
                                                          
                                                               
                   kunk , aku buat macam ni
                   ---------------------------------------->
                  baru padan muka ! hahahaha
                    (hello , devil in the house)







heii , tolong lah !! klu dh mmg tu behavior korg kt rumah sekalipun , please jgn bawak dtg cni . nk tau knp ? sbb kt cni kita hidup sama-sama . bertolak angsur la skit !!! jgn nk 'jual ikan' sgt bole ?! 

hope benda mcm ni xkn berpanjangan lee ...

akhir kata , semoga sesape yg bace post ni amik ikhtibar . kita sama2 perbaiki diri supaya jg insan yang lebih baik dari yang sebelumnya . aminn ...

No comments: