JOM KLIK2...

Monday 1 October 2012

mengulit kenangan

uii ... haiii ...

fuhh .. asal hari isnin je mesti sempott . motiff ?? sbb kelas sampai 8.30malam .
actually bukan la ape sgt kn . tp disebabkan dh termanja dr sem1 xdk kelas malam , tu yg jd mengada-ngada ! *ni aku kutuk diri sendiri tau .. so yg lain jgn perasan . HAHA

eh .. eh .. panjang gila intro !
ok , sebenarnye aku nak cite pasal satu subjek utk sem ni "mainan dan perkembangan"
dalam kelas ni akan belajar tentang mainan kanak2 , kesan dia , pengaruh pada kognitif n bla bla bla ...
blom pn sampai 10x masuk kelas , tp dh mampu buat aku back to my childhood . besttttt !!
rasa mcm nk stay je kat zaman tu . hidup riang ria setiap masa .. kalau lah bole kn ! tp sayang , mmg xkn terjadi ...

paperdoll
utk kelas harini , lect mintak classmate kongsi permainan time kecik2 dulu .
mcm2 . ada jgk yg main sama mcm aku . tp nama je lain skit . maklumlee dari negeri berbeza .
yg macik sebelah aku ni pulak kata , time kecik2 dia main paperdoll . mmg girlish ! haha
korang tau ke ape jenis mainan ni . tau ke ?? serius la .. tau ke x ni ??
ha , kn senang gitu .. xtau ckp ! bole aku tunjuk skittt ni ha --------->

tp , sbnrnye time aku kecik2 pn xpernah main benda ni .. and , disebabkan itu jgk lah , paperdoll telah jd hadiah istimewa dari cik imah sempena hari lahirku yg ke-15 *nth2 si imah tu pn dh xegt yg dia pnh bg kt aku ! haha
budak ni bukan ape , menganjing ni korg tau ! yela ,sbb aku ckp xpernah main bende tu . n xpernah tgk pn .

right , habis cite pasal paperdoll ni .

then , pengalaman chinesse girl ni pulak .. pasal snail n frog ! nk story pn ssh . yg pntg kes naya binatang tu le . haha .. tp xbole nk kata ape la kn . tu masa dia budak2 lg . *aku pn pernah jgk buat . hehe

tadaa .. ni la cita2 mat jenin aku tu :)
tp yg aku ni  lain sikit . konon2 nk jd doktor haiwan ! so , korang tau ape aku buat ? ade ke patut aku g belah perut ikan laga . bajet buat surgery la . pastu bila tgk ikan tu mati , dh nyesal xsudah . xpasal2 kene pasang sabut kt blkg rumah tmpat mengaji tu *nk perangkap ikan laga baru ..

tp seriuss , lepas tu mmg aku dh tobat xbuat lagi . kesian bebb !!
ha , tu yg terus xtercapai cita-cita nk jd doktor ! hahaha


kesimpulannya , kelas ni best . sebab sambil belajar bole mengulit kenangan !
ah kau , sebok mengulit sgt kunk yg belajar tu hapah pn xegt . haha

         ok lah , penat dh menjongket kat sini . baiii ~ ~ ~


No comments: