JOM KLIK2...

Friday 12 October 2012

one man

One man ?? 
apa tuu ?? 
kn ! aku pun mula-mula kelam jugak .
then , baru aku tau tu lagu kim jong kook . sapa pulak tu ??
haisshh .. tu pn xtau .. jong kook ! sparta kook ! runningman's member .
haaa .. kenal pn .



                                                      mari layan lagu ni dulu ..
                                                       *sila hayati liriknya :)

ok , aku pn dh dengar lagu ni . 
bg aku lagu ni sedih .
penuh makna ..
sgt mendalam !

and , sebab tu aku semakin KELAM ..

aku xdapat tangkap maksud sebenar yg cuba disampaikan melalui lagu ni .
sangat la berbesar hati , if ada sesiapa yg bole explain ..
please , make me clear :)

  sumber : youtube

2 comments:

Cik bunga mawar said...

saya suka KJK :)

awk try je google lyric dia kt internet ni, sure terus dpt tau maksudnye^^

L@L@milie said...

kn .. love sparta kook . tp love jae suk more !HAHA
ermm .. bernas2 . tq :)