JOM KLIK2...

Wednesday 6 March 2013

expectation

assalamualaikum..
selamat malam semua *ahh, xkesah la kalau korang baca tengah hari lit-lit sekalipun ~do i care.??~ haha.. ok itu nampak macam beria !
1st, harini aku mcm malas nak update apa-apa. sebab dan musabab ?? penat dan malas. hehe
tapi tak sangka lepas je balik dari cafe bersama jaja dan wanI, aku terus gatal jari untuk mempamer gerak tari umpama si pejuang FESENI yang sedang berlatih tadi. *ok, sekali lagi ayat kepoyoan telah menjelma :D
2nd, aku tak sangka pun yang lepak di cafe lepas habis siapkan tagging utk 5th cares tu akan buat aku gelak nak terpecah perut, tanpa hiraukan manusia-manusia lain kat situ. gamakknya, kalau Aaron Aziz lalu sebelah pun aku buat nohen je..
3rd, aku xsangka la pulak si wawan tu berbakat besar buat lawak sebenarnya..\
4rd, aku tak sangka la pulak yang si wawan tu nak buat expectation kat situasi rumahtangga aku *kalau aku dah kawen nanti lah
*eh, berapa banyak tak sangka daa kau ni !!
  ok2, gua takmau dah buat ayat bunga-bungaan di halaman rumah cik Salmi tu *rinduunyee  >.<
dipendekkan cerita, ada ke patut si wanI tu buat expectation yang jika aku kawen nanti.....

1. aku akan hanya bangun awal pada subuh hari pertama. hari kedua mintak tempoh 10minit, dan hari ketiga terus tak bangun. *how dare u ! hahaha...
2. bila suami aku mintak air teh selepas balik kerja, aku dengan garangnya akan ckp "AIR KOSONG JE ! DALAM PETI AIS TU ADA"
3. bila nak hidang makan, aku akan gelongsorkan je pinggan makan tu betul-betul dpn suami aku. begitu juga dengan air. *wan kata, meja makan aku tu xdk alas, tu yg boleh main gelongsor2.. gila kan ! :)
4. bila anak aku berak, aku suruh si suami basuhkan, tp si suami suruh aku. akhirnye kami bertekak baling2 barang sampaikan anak aku cakap camni.. "KALAU MACAM NI XPELA, BIAR ITEW JE YANG BASUH SENDIRI" *haaa, ni la kebaikan toilet training pada awal usia kanak-kanak.. hahaha
and... macam2 la lagi.. kalau aku nak list down semua kat sini, kompem aku tak tido sampai subuh.
last sekali wanI ckp *ni dia siap sambung dalam facebook pulak..
sengal punya budaK ! ngeh3...
"last2 rumah korang jadi rumah hantu. boleh buat meniaga rm5 satu kepala:) hek hek" 
whahahahha.. bapak gila la dia punya expectation pada aku.. sekali dia bubuh yang teruk-teruk je.. jaja dan maru pulak, jadi lauk tambah penyeri nasik beriani..

tapi, agak hairan la jugak bila takdek secubit pun rasa marah dalam diri aku ni pada wanI. 
sebab, aku sure.. he didn't mean it... ia hanyalah sekadar gurauan penghibur duka..

~semoga ada sinar kebahagian menantimu dihadapan sana sahabat~



No comments: