JOM KLIK2...

Sunday 3 March 2013

new pet

Assalamualaikum..
lala ada new pet !! hahaha.. gila over kan. belum apa-apa dah bagitau.
alah, xpayah la nak mukadimah berjela-jela. straight to the Ampang point je..
tapi betul, happy.. lama dah nak bela. tapi xsempat nak beli. masa sem2 dulu memang dah bela. tp akhir sem tu lupa nak bawak balik. then Fatin bawak balik terengganu. tp malang yang memang aku dah boleh bau, pet tu mati tengah jalan. xsempat nak tengok Pantai Batu Burok. yela, bawak pun naik bus,, terengganu pulak tu.. mau 8-9 jam.. letak dalam botol mineral je.. memang arwah dalam perjalanan la binatang tu. SEDIH..
tapi nak buat macam mana, benda dah nak jadiii..

then, setelah sekian lama aku tak membela *ayat macam bela ape je kan. haha
sabtu 01/03/2013 aku kembali mempunyai pet kesayangan. 
ala, beli kat depan Chop N Steak Kampung Baru tu.. 

                                                                                                                                            sumber: google

sapa yang selalu pergi situ tau la pet ape yg aku tengah bela ni. hehe...
tapi, tak boleh upload gambar lagi. 
sebab NELO *nama pet aku yang tiut miut tu..
still dalam pemerhatian.. yela, ahad tu seharian aku bawak dia g pusing sogo. nyawa-nyawa ikan je dah aku tgk balik tu. eh ?? heheheh..
nanti dia dah ok, dah cantik , menarik kau memang the bomm.. baru aku upload eh..





 kalau dapat bela binatang ni pun syok jugak :)













No comments: