JOM KLIK2...

Sunday 13 January 2013

i miss u

Assalamualaikum..
" aii, kata sebuk study, tapi hari-hari update blog, apa cerita ?? "
*hahhaaha.. shuttt, diam lahh !!
ok, actually ni la tempat untuk aku meringankan otak yang sudah bersimpul-simpul ikatan  tskalski dengan teori and segala macam benda lahh..

malam ni aku ingin khabarkan pada dunia bahawa aku sedang merindui seseorang.. 
ni dua ekor makhluk Allah ni punya hal la..
xcaya ?? betul !! eden tak tipuuu...
apa ?? 
tak caya jugak ?? haaa.. satt nooo...
jeng,jeng jeng.. 

see, kan aku dah cakap tadii..
mana ada aku tipu ! 

kau tau tak aku rindu sapa ??
aku rindu MAK !! makk.. makk.. makk *hoii, senyap sikit lah
aku jumpa kucin ni tadi masa tengah turun tangga otw nak hantar notes kat yana.
comell sangatt.. and, aku terus teringat mak...
nak tau sebab ape ?? sebab aku tgk kemesraan mak kucin+anak kucin ni..



tapi, tapi, lepas tu, mak dia pun blahh sebab dengar sore kucin jantan..
betul.. tak tipu..
eh, mana ada aku halau lahhh.. mmg mak kucin tu sendiri yang nak lari..
tu tu ha, nampak lagi ekor+kaki dia sikit *sapa tak nampak tinggal dua jumaat
hahahaha.. gurau jee

so, lepas tu aku pun naik bilik mengadap benda alah ni..

~sekian saja cerita saya pada hari ini. semoga kita berjumpa lagi dihari yang tak sama, dan waktu yang tak sama di dalammmmm.. L@L@milie ~





No comments: